Σάββατο 27 Οκτωβρίου 2012


28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2012


ΠΡΩΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΜΕ ΜΕΣΙΣΤΙΕΣ ΣΗΜΑΙΕΣ



Αν το καλοσκεφτεί όμως κανείς, τι σχέση έχει πλέον εκείνη η 28 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ του θάρρους της αυταπάρνησης, του ηρωισμού, με την σημερινή ήσσονος προσπάθειας πολιτικής της Τρόικας και της Μέρκελ και όλων των άλλων συμπτωμάτων όπως αυτή μεταλλάχτηκε στο πέρασμα των χρόνων.
Μια κοινωνία πηγμένη στα οικονομικά αδιέξοδα, μια κοινωνία με πολιτικούς πραγματικά «λίγους», που φαίνονται ακόμη πιο «λίγοι» όταν προσπαθούν να αρθρώσουν τον πολιτικό τους λόγο, που στην πραγματικότητα δεν ενδιαφέρονται παρά μόνο για τον εαυτό τους και τον περίγυρό τους.
Μια κοινωνία παραδομένη στα μεγάλα ξένα συμφέροντα που λυμαίνουν τον τόπο και τα κόμματα χωρίς Εθνικό Προσανατολισμό.
Μια κοινωνία που δεν κατευθύνει τα παιδιά της σε υψηλότερους στόχους, αλλά στο βάραθρο της απώλειας.
Μια κοινωνία γεμάτη ανασφάλειες και αδιέξοδα, που έχει πάψει προ πολλού να ψηφίζει και απλά καταψηφίζει σήμερα για να ψηφίσει αύριο αυτόν που καταψήφισε κ.ο.κ.
Μια κοινωνία γυμνή από αρχές και ιδέες.
Μια κοινωνία που δυστυχώς δεν θα είναι καλύτερη από την αυριανή, όταν αυτή δεν θα είναι καλύτερη από την σημερινή.
Ένα έθνος χωρίς ηγέτη οδηγείται στην καταστροφή, κάτι που το 1940 ο Ιωάννης Μεταξάς - με το ιστορικό «ΟΧΙ» - και σύμμαχο τον λαό, απέτρεψε τον Άξονα των ξένων δυνάμεων…
Σήμερα ;

                                                                                                                                  "Φ"


1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Λυπάμαι που έχεις δίκιο.
Λυπάμαι που με πληγώνεις χωρίς να φταίς.
Λυπάμαι που μου θυμίζεις ότι δεν πρέπει να λυπάμαι για αυτό που ζώ, μιάς και είναι δική μου επιλογή.
Λυπάμαι που θέλω να σε σκαμπιλήσω αγκαλιάζοντά σε ταυτόχρονα, μιάς και η ορθότητα των γραφομένων σου, δεν αναιρεί την επίπλαστη καθημερινότητά μου και τέλος,
Λυπάμαι γιατί είμαι ο τελευταίος κρίκος μιάς μοναδικής και τεράστιας αλυσίδας και η ανικανότητά μου να αντισταθεί στην αιχμαλωσία μου, θα οδηγήσει στον εκφυλισμό και την εξαφάνισή μου.
Κι αυτό δεν πρέπει να γίνει, είναι άδικο, είναι ανήθικο!
Και πρέπει σταματήσει εδώ!!!!