Δείτε από κοντά τους κορυφαίους οδηγούς του θεσμού, να
αναμετρώνται για ακόμα μια φορά στο σκληρότερο αγώνα του Παγκόσμιου
Πρωταθλήματος Ράλλυ! Τέσσερεις ημέρες, 22 ειδικές διαδρομές, 1.660 χιλιόμετρα
αγώνα. Μη χάσετε το συναρπαστικότερο ελληνικό αθλητικό γεγονός της χρονιάς!
Δύο οι Ειδικές Διαδρομές του Rally Acropolis 2012 στη Φωκίδα, με τα μάτια του “El-Em”
Με 55 πληρώματα θα ξεκινήσει την
Πέμπτη, 24 Μαΐου, στις 17:00, εμπρός από το Ζάππειο Μέγαρο το Ράλλυ Ακρόπολις
2012. Πληρώματα και αυτοκίνητα θα προετοιμαστούν για το σκληρότερο αγώνα του
πρωταθλήματος, ο οποίος φέτος έχει μεγαλώσει τόσο σε διάρκεια όσο και αναφορικά
με το μέγεθος της διαδρομής του.
Παρασκευή 25 Μαΐου
Remote Service (Ιτέα) - Ώρα 11.37’ – 12.05’
Στην μαρίνα της Ιτέας, θα πραγματοποιηθεί ένα 15λεπτο service για να γίνει ένας πρόχειρος έλεγχος στα αυτοκίνητα, να αλλάξουν ελαστικά και να ανεφοδιαστούν με καύσιμα.
Στην μαρίνα της Ιτέας, θα πραγματοποιηθεί ένα 15λεπτο service για να γίνει ένας πρόχειρος έλεγχος στα αυτοκίνητα, να αλλάξουν ελαστικά και να ανεφοδιαστούν με καύσιμα.
SS5 Βωξίτες – 23.17
χλμ – Ώρα 12.22’
Τι να πρωτογράψω για την καλύτερη ε.δ. της χώρας και μια από τις καλύτερες σε όλο το παγκόσμιο;
Κόκκινο φαρδύ χώμα στην αρχή μέχρι την διασταύρωση της ασφάλτου της Άμφισσας, 370 μέτρα άσφαλτος και στη συνέχεια οι πασίγνωστες Καρούτες, με άσπρο πατημένο χώμα και την τέλεια χάραξη του δρόμου! Στη συνεχεία κατηφορίζει προς τον τερματισμό, λίγο πριν το χωριό Προσήλιο.
Τόσο εγώ όσο και πολλοί άλλοι, θα την θέλαμε με κατηφορική φορά, αλλά δεν μπορεί να δέσει με την επόμενη ε.δ.. Ωραίες προσβάσεις θεατών, είναι από την Άμφισσα στην αλλαγή πορείας χώμα –άσφαλτος – χώμα, καθώς και από Λιδορίκι -χωριό Καρούτες, στο 16ο χλμ της ε.δ.
Τι να πρωτογράψω για την καλύτερη ε.δ. της χώρας και μια από τις καλύτερες σε όλο το παγκόσμιο;
Κόκκινο φαρδύ χώμα στην αρχή μέχρι την διασταύρωση της ασφάλτου της Άμφισσας, 370 μέτρα άσφαλτος και στη συνέχεια οι πασίγνωστες Καρούτες, με άσπρο πατημένο χώμα και την τέλεια χάραξη του δρόμου! Στη συνεχεία κατηφορίζει προς τον τερματισμό, λίγο πριν το χωριό Προσήλιο.
Τόσο εγώ όσο και πολλοί άλλοι, θα την θέλαμε με κατηφορική φορά, αλλά δεν μπορεί να δέσει με την επόμενη ε.δ.. Ωραίες προσβάσεις θεατών, είναι από την Άμφισσα στην αλλαγή πορείας χώμα –άσφαλτος – χώμα, καθώς και από Λιδορίκι -χωριό Καρούτες, στο 16ο χλμ της ε.δ.
SS6 Δροσοχώρι – 23.68
χλμ – Ωρα 13.16’
Απαιτητική ε.δ. με όλων των ειδών τις χαράξεις δρόμου. Ξεκινάει με ένα ανηφορικό σχετικά γρήγορο κομμάτι και περνάει 4 φουρκέτες. Στο 7ο χλμ περνάει από δεξιά φουρκέτα με εύκολη πρόσβαση θεατών, μετά από 6.5 χλμ φτάνει σε λατομείο, όπου ακολουθούν περίπου 12 απανωτές φουρκέτες και στο 17ο χλμ πάει δεξιά και αρχίζει η κατηφόρα.
Γρήγορη με πολύ σκληρό (όχι κακό όμως) οδόστρωμα στην αρχή, για να καταλήξει σε ιδιαίτερα γλιστερό κατηφορικό κομμάτι για τα τελευταία 3 χλμ. Δύσκολη ε.δ. που αποτελεί πρόκληση για αυτόν που πραγματικά θέλει να προσπαθήσει. Δυστυχώς, οι προσβάσεις θεατών είναι μόνο δυο. Στο 7ο χλμ από το χωριό Δροσοχώρι και στον τερματισμό από τον δρόμο Αραχωβας – Αγόριανης. Υπάρχει βέβαια άλλη μια (πολύ ωραία) από την Γραβιά πρόσβαση, αλλά αφορά μόνο στα 4Χ4 οχήματα και στους πολύ «ψαγμένους» θεατές.
Απαιτητική ε.δ. με όλων των ειδών τις χαράξεις δρόμου. Ξεκινάει με ένα ανηφορικό σχετικά γρήγορο κομμάτι και περνάει 4 φουρκέτες. Στο 7ο χλμ περνάει από δεξιά φουρκέτα με εύκολη πρόσβαση θεατών, μετά από 6.5 χλμ φτάνει σε λατομείο, όπου ακολουθούν περίπου 12 απανωτές φουρκέτες και στο 17ο χλμ πάει δεξιά και αρχίζει η κατηφόρα.
Γρήγορη με πολύ σκληρό (όχι κακό όμως) οδόστρωμα στην αρχή, για να καταλήξει σε ιδιαίτερα γλιστερό κατηφορικό κομμάτι για τα τελευταία 3 χλμ. Δύσκολη ε.δ. που αποτελεί πρόκληση για αυτόν που πραγματικά θέλει να προσπαθήσει. Δυστυχώς, οι προσβάσεις θεατών είναι μόνο δυο. Στο 7ο χλμ από το χωριό Δροσοχώρι και στον τερματισμό από τον δρόμο Αραχωβας – Αγόριανης. Υπάρχει βέβαια άλλη μια (πολύ ωραία) από την Γραβιά πρόσβαση, αλλά αφορά μόνο στα 4Χ4 οχήματα και στους πολύ «ψαγμένους» θεατές.
Remote Service (Ιτέα) – Ώρα 14.34 – 15.12
Στον ίδιο χώρο και για τους ίδιους λόγους με το πρωί.
Στον ίδιο χώρο και για τους ίδιους λόγους με το πρωί.
SS7 Βωξίτες 2 – Ώρα 15.29’
Συνοψίζοντας, κρίνω τον
φετινό αγώνα πιο «αντρικό» από των προηγούμενων ετών, με συνολικά 411 (!)
χιλιόμετρα ειδικών διαδρομών και 1577 χλμ στο σύνολο. Σίγουρα απέχει κατά πολύ
από το πρώτο Ακρόπολις που έτρεξα το 1982 και που είχε μήκος περίπου 3000
χιλιόμετρα, με περίπου το 1/3 να καλύπτεται από 52 (διαφορετικές!) ειδικές
διαδρομές!
Η προσπάθεια όμως τόσο της FIA, όσο και των οργανωτών, είναι οι αγώνες να αρχίσουν να μοιάζουν περισσότερο με τις παλιές εποχές και ο παράγων «περιπέτεια» να συμπεριληφθεί στη νέα μορφή.
“El-Em”
Η προσπάθεια όμως τόσο της FIA, όσο και των οργανωτών, είναι οι αγώνες να αρχίσουν να μοιάζουν περισσότερο με τις παλιές εποχές και ο παράγων «περιπέτεια» να συμπεριληφθεί στη νέα μορφή.
“El-Em”
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου