Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2015

Επιστολή Παραίτησης Β. Αποστόλου από το Περιφερειακό Συμβούλιο Στερεάς Ελλάδας.


Κύριε Περιφερειάρχη

Δια της παρούσης, σας δηλώνω την παραίτηση μου από μέλος του Περιφερειακού Συμβουλίου Στερεάς Ελλάδας, σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 156 και 157 του ν. 3852/2010. Η ανάληψη υπουργικών καθηκόντων στην νεοεκλεγείσα κυβέρνηση, δε μου επιτρέπει να συνεχίσω να ασκώ τα καθήκοντα μου ως Περιφερειακού Σύμβουλου και επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης. Θα ήθελα να ευχαριστήσω το Προεδρείο, το Σώμα, τα μέλη της παράταξης «Η Στερεά σε Νέα Τροχιά» και εσάς για τη σημαντική και εποικοδομητική συνεργασία που είχαμε ως τώρα με γνώμονα πάντα την υπηρέτηση του συμφέροντος των πολιτών της Στερεάς Ελλάδας. Και βεβαίως τους δεκάδες χιλιάδες συμπολίτες που μας τίμησαν με την ψήφο τους και εμπιστεύθηκαν την ανθρωποκεντρική μας πρόταση για μια Περιφέρεια με δυναμική κοινωνικής ανασυγκρότησης και ανάπτυξης.Είμαι στη διάθεση σας για τα θέματα που αφορούν στον τομέα της αγροτικής και παραγωγικής ανασυγκρότησης & τροφίμων και είμαι σίγουρος ότι θα έχουμε μια αγαστή συνεργασία για την επίλυση των προβλημάτων και την προώθηση των πολλών και σημαντικών ζητημάτων της Περιφέρειας μας.

Με εκτίμηση

Βαγγέλης Αποστόλου
Αν. Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης &Τροφίμων

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: